witam. mam spory problem lakieruje auta od 12 lat i nie wiem co zrobic z dziurkami na lakierze. posiadam roczny kompresor WALLTER zestaw filtrów 3-przy kompresorze i jeden przy SATA3000 RP a jednak i tak pojawiaja sie i strasznie mnie wkuzaja . jesli moze ktos pomóc to jestem wdzieczny moge wyslac zdjecia jak by trzeba bylo . pozdrawiam
mam spory problem lakieruje auta od 12 lat i nie wiem co zrobic z dziurkami na lakierze
Witamy
Malujesz z tego co piszesz już dość długo, uważam że powinieneś wiedzieć jakiego to rodzaju dziurki
-Robią się one podczas lakierowania? czy po wysuszeniu powłoki?
-Stosujesz proporcje lakieru/utw/rozć- wg.zaleceń producenta?
-występują w miejscach szpachlowanych czy również tam gdzie nie ma szpachli?
-ile dajesz warstw podkładu i jak on schnie tzn, chodzi mi o to czy go czymś suszysz ?
- jakiej dyszy używasz do podkładu? jakiej do lakieru?
-w jakich warunkach lakierujesz ?chodzi o wilgotność powietrza
Wrzuć zdjęcia, będzie coś widać to napiszemy coś więcej
przemywam bardzo dokladnie .jak kolega zauwazyl troszke juz lakieruje jednak ten problem pojawil sie od niedawna mysle ze powodem moich problemów jest za slabe oczyszczenie powietrza z wody mimo czterech odwadniaczy . ostatni zakupiony byl nietani a mimo to przepuszcza , widac minimalne kropelki w ostatnim przy pistolecie. niewiem jaki filtr zastosowac zeby problem sie niepojawil .pozdrawiam
Luk [Usunięty]
Wysłany: 06-11-2009, 21:24
pan o nicku PROJEKTER, opisał w dziale "projektowanie warsztatu" czy jakoś tak jak powinna wyglądać instalacja, bo jeśłi będziesz miał ją źle zrobioną, ciepło zimno itd. to choćbyś założył 10 filtrów to i tak będziesz mieć wode.
podstawa to osuszacz, i konkretne filtry wstepny i dokladnego oczyszczania.np firmy sata.no i oczywiscie dobra spręzarka.Jedno z najwazniejszych elementów w lakiernictwie to powietrze wolne od mgły olejowej i wody! pozdrawiam
witam!tez ma taki problem.i chcialem zapytac Ile daje sie antysilikonu na setke farby akrylowej. i czy jak dam za duzo to cos sie stanie??
Można dodać ok.10-15g do 1L gotowej mieszanki produktu, dodawanie większej ilości jest nie wskazane między innymi ze względu złe ułożenie struktury lakieru, jak i osłabienie chemiczne /odpornościowe samego produktu
Panowie troche już pewnie po sprawie ale powiem tak,Przyczyną tych dziurek jest to iż możesz mieć warsztat w pobliżu drzew i na auto leci z nich sok w postaci malutkich kropeczek,ja tak miałem,no i olej z rozgrzanej sprężarki. a może plakowałeś auto wcześniej?ten sok z drzew nie schodzi nitrem ani extrakcyjną tylko płynem do naczyń,
_________________ Łańcuch bije w dekiel cewka wody nie podaje
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 1064 Punkty: 3/1 Skąd: Milanówek pod Wawą
Wysłany: 19-01-2010, 23:50
Dobra, wszystko sie zgadza a czy w ogóle pamiętacie aby spuścić wode z kompresora? Pod zbiornikiem powinien być zaworek. Ja zawsze przed lakierowaniem nabijam sprężarke do 8atm i odkręcam zaworek na dole. Wychodzi tylko rdza z wodą...
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum