Wysłany: 24-09-2009, 23:45 mat motocyklowy jak to ugrysc
witam jako ze to moj 1 post przedstawie sie mam na imie grzegorz jestem lakiernikiem samoukiem glownie maluje motocykle
pracuje gunem hp czerwony i jestem super zadowolony klar idealnie zawsze sie rozlewa baza rowna bez baranka itd kompres.. metabo 200l filtr przy kompres ckd odwadniacz i przy gunie ale do rzeczy kojarzycie te maty motocyklowe na nowszych modelach w mieszalni sprzedawcy proponuja bazy + klar + zmatowiacz ale po lakieowaniu nadal swieci taki bardzo tepy blask na tle calosci bardzo sie to wyroznia sama baza nie jjest zbyt trwala pewnie napiszecie zeby dodac utwardzacz od bazy ale jest jak wyrzej pisalem tepy blask
pracuje na produktach standox
prosze o rade moze to jakies inne lakiery sa
to alternatywne wyjście i mało odporne na czynniki chemiczne jak i mechaniczne, możesz dorobić sobie w mieszalni akryl jednowarstwowy w pełnym macie, taki efekt można uzyskać dodając żywic matujących, weźmy dolne dokładki audi,listwy ozdobne w mercedesie,komory sinika np.w BMW te wszystkie lakiery bazują na żywicach matowych
Można również nanieść bazę i na nią klar ale również w odpowiedniej proporcji z żywicą matującą do daje efekt pełnego lub według potrzeb pół matu
na pewno można uzyskać efekt pełnego matu na co dzień się z tym lakiernicy spotykają
jacklack mozesz podac konkretne marki tych zywic matujacych,wiekszosc to takie nietypowe maty jak np metalik,perla spotkalem sie z takim oscieniem suzuki ze bylo widac dwa odcienie tejsamej bazy raczej akryl odpada z tego co napisales wnoskuje ze im wiecej tej zywicy tym glebszy mat
Jest to żywica o nazwie AU 175 firmy Du pont, współpracuje one z pigmentami mixującymi jak i lakierami bezbarwnymi w/w firmy
Każda marka ma inne oznaczenie tego produktu
grzela napisał/a:
wnoskuje ze im wiecej tej zywicy tym glebszy mat
Dokładnie tak, im więcej tej żywicy tym głębszy mat
Pomógł: 7 razy Dołączył: 20 Cze 2009 Posty: 572 Punkty: 19/7 Skąd: małopolska KWA
Wysłany: 25-09-2009, 16:11
A dlaczego nie uzywzsz bezbarwnego matowego bardzo ładnie wychodzi głębia matu tylko nie możesz go wylewać a delikatnie pruszyc przy tym jest odporna na warunki atmosferyczne.Tak jak juz jack napisał listewki w mercedesie czy audi ja maluje 70procent bez,matowego i 30procent bez, świecącego i wychodz jak orginał
Jak rozumiem temat już zamknięty,ale chciałbym zwrócić uwagę,że w motocyklach Hondy silniki są lakierowane samą bazą/sprawdżcie z użyciem rozc. nitro/ z niewielkim dodatkiem utardzacz do bazy.Można połysk zmodyfikować niewielkim dodatkiem żywicy matującej.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum