lakiernicy Grupy FAQ Szybkie Pytania-Odpowiedzi-Chat [1] Statystyki Rejestracja Zaloguj


Poprzedni temat «» Następny temat
Malowanie amatorsko Golfa III
Autor Wiadomość
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-11-2011, 17:32   Malowanie amatorsko Golfa III

Cześć wszystkim. Postanowiłem, że siostrze pomaluje jej auto. Jest to Golf III. Sądzę, że gorzej jak teraz wyglądać przeze mnie już nie może heh. Kompresor 70L(większego niestety nie dam rady załatwić) już sobie załatwiłem za parę dni będę miał u sobie i jeszcze tylko pistolet wymyśle. Z rok temu malowałem już alufelgi swoje od Beemki i przez parę tyg pomagałem koledze lakiernikowi w przygotowywaniu aut do malowania itd dlatego teraz pomysł o pomalowaniu całego auta bez dachu. Przeszło 2 lata temu wiejski lakiernik malował właśnie to auto i efekt widać zresztą klaru na nim jak na lekarstwo...
Proszę bez tekstów, żeby oddać do lakiernika. W tym wszystkim chodzi, aby nabrać trochę wprawy pomimo tego iż nie mam sprzętu profesjonalnego.

Ogólnie progi i nadproża zostały przez kolegę blacharza wymienione także są jeszcze jedynie oznaki rdzy na tylnych jak i przednich błotnikach.
Pomóżcie jakiegoś pierw specyfiku na gołą blachę tam gdzie rdza jest zaaplikować, bo właśnie ten mój kolega smarował pędzelkiem z jakiś specyfikiem wchodziło w reakcje i potem nitro po jakimś czasie przejechał.

Szpachlę to jakąś średnią cenowo wezmę, bo to tylko Golf III.
Ile podkładu reaktywnego na progi i pyłki tam gdzie rdza.
Ile akrylowego na progi i klapę tył i pyłki tam gdzie rdza.
Ile wyjdzie bazy na całe auto bez dachu bo jego se raczej odpuszczę no chyba, że fachowcy lakiernicy mi doradzą to zrobić.
Ile klaru ?
Na podłogę i progi częśsciowo mam jakieś 3 duże puszki preparatu wurtha do zabezpieczania podwozia i później napiszę co to dokładnie jest.
Jak czegoś nie napisałem to proszę mnie poprawić.
I jakie papiery kupić już na całe auto
Którym papierem całe auto zmatowić. Ogólnie stosuje się po matowieniu już malowanie bazą czy jeszcze podkład pod bazę jeśli np element jest można powiedzieć prawie bez rdzy.
Przy malowaniu alufelg zastosowałem m/m bazę (odstępu 15 min) i potem po 20min klar zaaplikowałem.
Jak coś przekombinowałem jako amator to z góry przepraszam i proszę o skorygowanie.
Ogólnie jaki czas powinno zająć położenie już po przygotowaniu 1 warstwy bazy na całe auto? Pytam bo chce wiedzieć czy wszystko będzie okey jeśli zajmie mi np 20 minut, a już by wypadało drugą warstwę bazy położyć z tej strony co zacznę auto. Wiem, że auto nie wyschnie nie wiadomo jak szybko.
Malować nie będę w tym garażu co na zdjęciach tylko w większym i czystym miejscu.
Oto zdjęcia Golfa III



Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
GREEN
Wyjadacz


Wiek: 38
Dołączył: 25 Sty 2009
Posty: 126
Punkty: 1/6
Skąd: Wlkp. Krotoszyn
Wysłany: 16-11-2011, 17:36   

Witam
patrząc na to jako amator!! to nawet bym nie startował z tym kompresorem 70 L do takich prac ;) ale człowiek uczy się całe życie . Resztę to już chłopacy dopiszą ;]
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-11-2011, 17:47   

No wiem, ale zawsze lepszy niż 28L lol..
Ciężko aby ktoś tak chciał pożyczyć kompresor na parę dni.
No chyba, że sobie zrobię... mam właśnie bojler taki 150L... tyle, że z poskładaniem tego do kupy gorzej.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Krysio11
Bywalec


Wiek: 39
Dołączył: 03 Sty 2011
Posty: 52
Otrzymał 1 punkt(y)
Skąd: Jaroslaw
Wysłany: 16-11-2011, 20:20   

a czemu nie chcesz dachu malowac jak tam tez jakas ruda chyba wychodzi i cos na niego chyba spadlo,
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-11-2011, 20:26   

NO można można dla mnie to obojętne. Jedynie pewnie ciężej będzie w malowaniu chociaż pewnie nie potrzebnie wyolbrzymiam. Tylko dalej nie wiem ile potrzebuje ml każdego specyfiku do malowania.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
kamilbusko
Klubowicz


Dołączył: 11 Lis 2009
Posty: 1429
Punkty: 7/5
Wysłany: 16-11-2011, 21:27   

kolego jesteś z Kielc . zgłoś się do Tofika z zemaxu może Ci pomoże
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 16-11-2011, 22:19   

kamilbusko napisał/a:
kolego jesteś z Kielc . zgłoś się do Tofika z zemaxu może Ci pomoże

tzn. w czym ma pomóc? W malowaniu czy dobrze ilości składników do lakierowania całego auta?
No akurat ja jestem z drugiej strony Kielc i myślałem, żeby znów podjechać po lakier, szpachle itd do Mix na Pakoszu.
Pozdrawiam i dziękuje za pomoc.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Zwibel
Wyjadacz


Pomógł: 1 raz
Dołączył: 16 Lut 2011
Posty: 104
Wystawił 6 punkt(y)
Skąd: Jelenia Góra
Wysłany: 17-11-2011, 07:45   

Garaż wcale nie wygląda na czysty-brak oświetlenia, troche mało miejsca. To jako pojemność kompresora to pierwsze, ale ważna jest jego wydajność. Dach jest do roboty, po co lakierować całe auto skoro dach będzie kół w oczy. Pogadaj z Giow ma www.elakiery.pl kupisz tam wszystko profixa wyjdzie cię połowa ceny tego co w lakierni a na takie warunki będzie aż nad to. Dodatkowo chyba po odkryciu raczej w niektórych miejscach nie obędzie się bez miga, dotego raczej jakiś reaktywny bym polecał.
Nie kupuj najtańszej szpachli. Oprócz jej właściwości (siadanie) ważna jest obróbka szczególnie dla amatora, czym lepsze materiały tym łatwiej wszystko powyprowadzać.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-11-2011, 09:21   

Cytat:
Malować nie będę w tym garażu co na zdjęciach tylko w większym i czystym miejscu.

Dzięki za tego linka już na niego wchodzę
hmm czyli co w sklepie lakierniczym sporo drożej niż przez internet?
Odnośnie tego koloru to wygląda na matowy z leciutką powloką klaru.
Na nim jest teraz kolor akrylowy? Tak mi ktoś powiedział...
:/ Siostra nawet myślała nad zmianą koloru ale czy gra warta świeczki?
Trochę lipsztik by był, bo komory silnika i bagażnika nie zamierzam malować to by raczej cyrk wyszedł.

[ Dodano: 17-11-2011, 13:27 ]
Mack` napisał/a:
Cytat:
Malować nie będę w tym garażu co na zdjęciach tylko w większym i czystym miejscu.

Dzięki za tego linka już na niego wchodzę
hmm czyli co w sklepie lakierniczym sporo drożej niż przez internet?
Odnośnie tego koloru to wygląda na matowy z leciutką powloką klaru.
Na Golfie kolor akrylowy, ale efekt ładniejszy baza+klar.
:/ Siostra nawet myślała nad zmianą koloru ale czy gra warta świeczki?
Trochę lipsztik by był, bo komory silnika i bagażnika nie zamierzam malować to by raczej cyrk wyszedł.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
dd1991
Forumator


Dołączył: 17 Kwi 2010
Posty: 211
Wystawił 2 punkt(y)
Skąd: sosnowiec
Wysłany: 17-11-2011, 14:22   

Kolego, ile chcesz przeznaczyć pieniędzy i czego oczekujesz?
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-11-2011, 14:43   

Nie mam jakiś granic finansowych na zakup rzeczy do malowania, a mam tylko doprowadzić do stanu ładnego, aby rdza znikła.
Pozdrawiam
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
slawciu323
Bywalec


Wiek: 35
Dołączył: 12 Sie 2011
Posty: 57
Wystawił 3 punkt(y)
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-11-2011, 18:55   

Mack`, Na Pakoszu to Karol ci pomoże w doborze materiału. dach trzeba zrobić bo jak to wygląda. co do zmiany koloru to jak budżetówka projekt to sobie daruj ale lakierować to w ciężkich warunkach tylko akrylem bo ewentualnych wtrąceń nie będzie tak widać, ale jaja napewno bedą przy lakierwaniu bo sprayami to byl chyba po tej rdzy malowany. a bez lakierowania na zdjeciach wychodzi tylko maska i gril
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 17-11-2011, 21:57   

slawciu323, tzn mniej więcej ile by wyszło wszystko jak by malować baza+klar, a nie akryl... całe auto.
Wtedy by doszła komora silnika do malowania no chyba,że można olać ten temat w końcu też biały kolor by był podobny.
Nie wiem czemu, ale według mnie malowanie akrylem i ogólnie akryl to jakieś nieporozumienie..
Pozdro
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
unek
Moderator


Pomógł: 11 razy
Wiek: 41
Dołączył: 09 Wrz 2010
Posty: 3287
Punkty: 30/22
Skąd: pomorskie
Wysłany: 17-11-2011, 22:15   

Mack`,
wiesz co zrób doły dzwi .dach i klape ...reszte polerka...
a ranty zabezpiecz korozje i kup nakładki ...taniszy i szybszy sposób...
a napewno bedzie lepiej wyglądał ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Kolar
Wyjadacz


Dołączył: 02 Wrz 2010
Posty: 125
Wystawił 2 punkt(y)
Skąd: Szczyrzyc
Wysłany: 18-11-2011, 15:36   

a ja mysle na na start trzeba odpalic miga bo jak juz raz malowane to szlifowane strugane i za tym razem bedzie sitko :D
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 18-11-2011, 17:54   

klapa i nadkola na bank masz do spawania. Nawet nie próbuj szpachlować na te wżery. Jeżeli robisz go cąłego po wierzchu na biała to potrzebujesz 1,3 litra bazy + rozcieńczalnik i około 1,8- 2 litry klaru + utwardzacz. Kryjesz na jasnym podkładzie. Wszędzie gdzie drapiesz korozję i są wżery, spawasz. Na miejsca gdzie jest goła blacha nakładasz podkład epoksydowy (puszka z utwardzaczem to aż za dużo). Nigdy nie szpachlujesz na wżery. Baranek wurth któy masz na progi musisz sprawdzić czy jest na bazie bitumicznej, czy kauczukowo- syntetycznej. Jak masz ten drugi to będzie dobry, i możesz na nim lakierować.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 18-11-2011, 22:12   

michalLbn napisał/a:
klapa i nadkola na bank masz do spawania. Nawet nie próbuj szpachlować na te wżery. Jeżeli robisz go cąłego po wierzchu na biała to potrzebujesz 1,3 litra bazy + rozcieńczalnik i około 1,8- 2 litry klaru + utwardzacz. Kryjesz na jasnym podkładzie. Wszędzie gdzie drapiesz korozję i są wżery, spawasz. Na miejsca gdzie jest goła blacha nakładasz podkład epoksydowy (puszka z utwardzaczem to aż za dużo). Nigdy nie szpachlujesz na wżery. Baranek wurth któy masz na progi musisz sprawdzić czy jest na bazie bitumicznej, czy kauczukowo- syntetycznej. Jak masz ten drugi to będzie dobry, i możesz na nim lakierować.


Witam
Zwykła spawara zda egzamin? Zapewne najlepiej migomatem. tzn tam gdzie te ostre wżery na klapie i tylnych błotnikach nad-spawać na tych fragmentach?

Jednak zostanę przy akrylu. Tak to przy baza+klar już by wypadało komorę silnika pomalować.
Zrobię chyba tak:

Wyczyścić i nałożyć Cortanin F na elementy gdzie rdza obczyszczona.
Potem przejadę ścierką z Nitro.2L
Podkład Reaktywny 0,5L
Podkład akrylowy 2L << ?
Akryl+utwardzacz 1,3? << ?

Jakie papiery kupić do każdego etapu i w jakiej ilości?

Czy lepiej >>
Pokład epoksydowy
Podkład akrylowy
Akryl+utwardzacz

Co do Baranka to jutro sprawdzę to napiszę co to.
michalLbn, dziękuje za pomoc.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 18-11-2011, 23:00   

Zwykłą spawarką nic nie zrobisz, najlepiej migomatem lub tigiem. Jeżeli masz wżery po oczyszczeniu to nawet cudowne laki nie zlikwidują rdzy. Zaspawaj to migiem na małym amperażu i oszlifuj, lub po prostu wspawaj łatkę.
Co do twojego dylematu, nie ma znaczenia i wpływu na wygląd komory silnika, czy polakierujesz to akrylem, czy też bazą i lakierm bezbarwnym. Jeżeli chcesz auto lakierować akrylem licz trochę większą ilość niż lakier bezbarwny, bo akrylem trzeba najpierw pokryć wszystko i dopiero dać warstwę wylewną końcową.
Jeżeli nie masz żadnych maszynek oscylacyjnych do matowania to możesz wymatować ręcznie włókniną czerwoną lub papierem wodnym p800. Są tez inne techniki, podaję te dla ciebie przystępne.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 19-11-2011, 16:49   

Witam.
Tak jak przypuszczałem z klapą nie będę się bawił, bo za bardzo już jest zjedzona.
Koszt klapy 150zl na Kielcach.
Oto zdjęcia z dziś:



tig mig załatwiony i zlecenie do załatania tacie wydałem.

Jak to ktoś napisał, że SITO BĘDZIE i miał heh racje.




Przetarte

Plan na najbliższe dni:
Odkrecić przód błotniki (1 już odkrecony)
Kupić klapę.
Wspawać łatki.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 23-11-2011, 19:12   

Starą powłokę tam gdzie nie ma rdzy zmatowić na mokro p400-p500 ?
Pokładu epoksydowego styknie 1 L czy mniej kupić?
Pozdrawiam
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 23-11-2011, 19:42   

A po co chcesz to matowić p 400 lub 500 na mokro??
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
radom1989
Wymiatacz


Dołączył: 13 Sie 2009
Posty: 174
Skąd: OPOLE lubelskie.
Wysłany: 23-11-2011, 20:38   

zeby rdza wczesniej wylazła, pewnie i szpachle na mokro dotrze . Matuj na sucho , podkład mozesz amtowac na mokro .
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 23-11-2011, 21:27   

radom1989, nie będę robił tak jak ty to robisz swoim klientom :angry:
Zmatowić papierem, aby sprawdzić powłokę papierem czy gdzieś jeszcze czegoś nie ma do roboty, chce dobrze przygotować pod podkład akrylowy.
Przecież nie chce zerwać powłoki akrylowej.
No chyba żeby po prostu wyczyścić auto tak gdzie cale elementy bez rdzy i prysnąć od razu baze+klar
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 23-11-2011, 22:07   

Jak nie masz szlifierki oscylacyjnej to pod podkład wal p400 na sucho ręcznie, a tam gdzie na stary lakier kładziesz nowy lakier to albo włóknina, albo na mokro p800. Ale z tym na mokro to możesz szaleć dopiero jak zrodisz epoksyd i podkład tam gdzie on ma być, żeby ci woda po gołej blasze nie leciąła.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Piotrek Dąbek
Stały Bywalec
motoryzacja



Dołączył: 27 Sty 2011
Posty: 93
Wystawił 2 punkt(y)
Skąd: Bogdalec
Wysłany: 03-12-2011, 11:47   

zgadzam się z michalLbn, na mokro to podkład a pod p400 tak jak pisze kolega

[ Dodano: 03-12-2011, 11:50 ]
no chyba że chcesz mnieć za jakiś czas znowu rudą .
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 22-12-2011, 11:50   

Te ogniska korozji przetarłem mocno papierem p100 i w około tego miejsca. Przed nałożeniem podkładu reaktywnego przelecieć papierem p180 , czy już p100 wystarczy?
Ogólnie auto już jest połatane mniej więcej.
Miejsca newralgiczne posmarowałem Rost eaterem (efekt dobry po użyciu tego preparatu).
Właśnie nie wiem czy raz czy dwa razy nałożyć warstwę reaktywnego. Dobę później położę średnią warstwę podkładu akrylowego.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 05-06-2012, 18:44   

Co prawda parę tygodni poślizgu, ale wrzucę fotki autka jak mi wyszło.
Auto lakierowane w całości przeze mnie jestem zadowolony choć jeszcze daleka droga. :)
Nadmieniam iż auto czeka jeszcze polerka pastą G3 także się nie świeci jak psu jaja.





Zdjęcia robione kalkulatorem jakoś na wieczór także szału w zdjęciach nie ma.
Dziękuje za pomoc wszystkim.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
madmax
Moderator
CoMe My LaDy



Pomógł: 6 razy
Dołączył: 31 Maj 2009
Posty: 3834
Punkty: 67/45
Skąd: Zawiercie
Wysłany: 05-06-2012, 20:08   

JAAAAAAAAA chodź jeden który pokazał efekt końcowy. Masz odemnie punkta. ;)
_________________

Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
pellek
Maniak forum



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 784
Punkty: 7/12
Skąd: Z Mazur
Wysłany: 05-06-2012, 20:57   

A ode mnie masz punkta, że się nie poddałeś, zrobiłeś, i po fotkach sądzę, że efekt jak na nie oszukujmy się nowicjusza jest na prawdę dobry. Oby tak dalej :aniolek:
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Deca-Durabolin
Klubowicz



Pomógł: 11 razy
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 1313
Punkty: 28/35
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 05-06-2012, 21:11   

Trochę matowo ale p2000 polera i bedzie git.
takie auta to chyba nawet trzeba samemu naprawiać ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Radekb351
Bywalec
German Style


Dołączył: 10 Sie 2010
Posty: 40
Skąd: Stw
Wysłany: 10-06-2012, 12:44   

Ładnie zrobiony Golf, ale grill mogłeś zostawić czarny i listwy pod zderzakami.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 30-08-2012, 20:56   

Deca-Durabolin, dziękuje za radę. Kupie papier p2000 wodny i na mokro śmignąć całego, a potem jaką pastą machnąć na uwieńczenie? Aktualnie listwy są czarne.
Z góry dziękuje za pomoc.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
pellek
Maniak forum



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 784
Punkty: 7/12
Skąd: Z Mazur
Wysłany: 31-08-2012, 09:46   

Farecla g3 ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Deca-Durabolin
Klubowicz



Pomógł: 11 razy
Wiek: 32
Dołączył: 31 Sie 2009
Posty: 1313
Punkty: 28/35
Skąd: Podlaskie
Wysłany: 30-09-2012, 15:01   

machnij g3 i potem fioletem z 3m - a ;)
_________________
... i zacznij widzieć siebie takim, jakim zawsze chciałeś być .
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
Mack`
Bywalec


Wiek: 37
Dołączył: 16 Lis 2011
Posty: 22
Skąd: Kielce
Wysłany: 01-10-2012, 12:33   

Deca-Durabolin napisał/a:
machnij g3 i potem fioletem z 3m - a ;)


No fajnie git super z G3 to problema nie będzie heh
Tyle, że jak teraz zrobiłem dochodzenie pozycji drugiej haslo fiolet 3m to dopisalem jeszcze słowo pasta i wyszło >> Pasta polerska Trizact 3M50077 Fioletowy Korek
Tyle na kiego płacić mi za taki duży buteleczka no cena 117zł. Oczywiście nie umniejszam wartości tego specyfika tylko jest coś podobnego o podobnej mocy tyle, że mniejsza buteleczka?
Maszynkę polerską mam fakt faktem żaden szał. Nie powinna szkód wyrządzić, ale wrócę do domu to rzucę wam foto czy aby gąbką zda egzamin do tych past.
Pozdro
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
 
     
michalLbn
Klubowicz


Pomógł: 13 razy
Dołączył: 29 Mar 2009
Posty: 2131
Punkty: 49/7
Skąd: z niecaka ;) LBN
Wysłany: 01-10-2012, 20:35   

Jak nie chcesz kupowac wykończeniówki 3m to kup innej firmy, Ja miałem kiedyś taką dobrą pastę w pojemniku 400ml za 50zł ale nie pamiętam nazwy. Po g3 zabezpieczała lakier, mleczkowała i była mikrościerna, lakier wyglądał miodzio. Poszukaj u siebie w mieszalniach co tam maja, bo po g3 musisz czymś dokończyć aby zabezpieczyć lakier.
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
pellek
Maniak forum



Pomógł: 9 razy
Dołączył: 14 Maj 2012
Posty: 784
Punkty: 7/12
Skąd: Z Mazur
Wysłany: 01-10-2012, 21:23   

michalLbn, g10? ;)
Dodaj Punkt autorowi tego posta
 
     
Wyświetl posty z ostatnich:   
Odpowiedz do tematu
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Nie możesz załączać plików na tym forum
Możesz ściągać załączniki na tym forum
Dodaj temat do Ulubionych


Skocz do:  

Powered by phpBB modified by Przemo © 2003 phpBB Group

Artykuły i publikacje


Zagadnienia Prawne


Zagadnienia Techniczne