Krzychuautim,
widze ,ze nikt oprócz ciebie nic sensownego nie napisał
wiec tak w jakich przypadkach stosujesz ta pianke?
jak mozesz to wstaw zdjecia ...
Zdjęcia nie mam, ale główne i właściwe zastosowanie tej pianki to uszczelnienie wewnętrznych profili tzn. w tych miejscach w których fabrycznie montowane są wkładki rozprężne na ciepło.Takie kształtki z tworzywa widoczne po zdjęciu poszycia błotnika tylnego, progu lub słupka.Montowane są też w podłużnicach. Jest to ważne, bo brak tej pianki powoduje przedmuchy czyli "dziwne" dźwięki w samochodzie i brudzenie, zakurzenie pasów bezpieczeństwa, tapicerek itp. Od razu tego nie widać lecz dopiero po dłuższym czasie. Ta pianka ma niską prężność, a więc nie powoduje "rozepchnięcia" blachy.
Krzychuautim,
o własnie o takie cos mi chodziłooo a raczej taka odp
Ps moze jeszcze raz napisz wstaw jakies zdjecia w dziale Blacharstwo...
chodzi mi np o wymiane poszycia :błotnika ,dachu badz ćwiartki
chcialbym zobaczyc jak wyglada to u ciebie bez migomatu...
Nie wszystko co robię mogę pokazać(klienci sobie nie życzą), ale też nie wszystko chcę pokazać. Mam swoje pomysły i rozwiązania, które znacznie ułatwiają pracę, ale są to moje patenty i nie koniecznie chcę je ujawniać. Niektóre rozwiązania sprawdzają się tylko w połączeniu z innymi działaniami i beż odpowiedniego komentarza lub instruktażu mogłyby komuś nawet zaszkodzić. Klika urządzeń jest mojego pomysłu i mojego wykonania i wolałbym uniknąć pytań: "Gdzie to można kupić i ile to kosztuje?" Na "pocieszenie" podam że na you tube i dailymotion jest kilka moich filmików. Wystarczy poszukać pod hasłem: Krzychuautim. Na: www.autim.com.pl jest trochę starszych fotek. Jeżeli ktoś się dobrze przyjrzy to i na tych filmikach coś ciekawego zobaczy.
Krzychuautim,
no własnie troche zbaczamy z tematu ...
wiec spytam jakbym wstawil.. taki temat w dziale blacharstwo co bys mi odp na naprawe tego seicento z fotek z twojej strony?
http://www.autim.com.pl/zgrzew/29.jpg
a chodzi mi głownie o to co piszesz ,ze nie używasz migomatu wiec jak łaczyłes w tych 2 miejscach? dokładnie próg i słupek?
Zwróć uwagę że piszę o minimalnym używaniu MIG-Mag-a. W tym przypadku jest to spawane Magiem, ale czasami używam lutospawania, klejenia lub spawania TIG-iem. Nie da się w 100% uniknąć spawania lecz wszystko co może być zgrzewane to jest zgrzewane. Jeżeli tylko mogę wstawiamy całe elementy, czasami nawet jak w przypadku Opla( nie są dostępne poszycia boku w całości) składamy to w całość i dopiero w całości montujemy na samochód.
Zwróć uwagę że piszę o minimalnym używaniu MIG-Mag-
gdzies w jakims temacie tak przeczytałemm ,że nie używasz..wiec dlatego tak drażyłem .. aby sie dowiedziec jak to jest... ale mogłem jakos inaczej to zrozumiec...
Krzychuautim napisał/a:
klejenia
to jest ciekawe i jak juz jestes na tym forum to moze chociaz ciuttt bys pokazał i opisał jak to jest
nie chce abys zdradzał nam swoje patenty tylko moze w jakich przypadkach to robisz..
wiesz pare ciekawych tematów mozna by było w tym dziale napisac a kto lepiej jasniej napisze jak nie ty?bo tu mało blacharzy.....
Klejenie to obecnie podstawa w naprawach, bo większość błotników jest klejonych z nadkolami i wiele innych blach jest klejonych ze szkieletem nadwozia. My używamy termoutwardzalnych klejów z serii SikaPower 430,415 itp. w zależności od miejsca zastosowania mają one różną twardość wg. Shore'a . Problem polega na tym że są niedostępne w handlu, tzn. można je kupić tylko w wersji przemysłowej w dużych pojemnikach. Używamy tez w mniejszym stopniu klejów chemoutwardzalnych np. Treoson. Właściwie prawie do każdej naprawy dopasowywany sposób i materiały jakie będą użyte. Ostatnio dopracowuje zastosowanie metody TIP-TIG w zastępowaniu laserowych połączeń dachu z poszyciami boku.
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum