witam chciałbym zasięgnąć rady fachowców na temat takiej naprawy a w zasadzie ilości wstawianej nowej blachy.
sprawa wygląda tak ze mam oto takiego pacjenta
zaznaczyłem na zdjęciu dokąd reparaturka zachodzi..
i teraz pytanie czy sam rant z reparaturki wspawywać czy ile zachodzi.
reparaturka jest niestety od civica ale od wersji hateback a pacjent to coupe
kurde 4 godziny szukania i mam mętlik w głowie nie ma jasno opisanej procedury czy spawać po felcowaniu czy na styk blachy czy sprawać ciągłym czy punktowo co 0,5mm i potem pomiędzy znów.... jak zacząć czy "złapać" punktami po przekątnych..
Pomógł: 6 razy Dołączył: 31 Maj 2009 Posty: 3834 Punkty: 67/45 Skąd: Zawiercie
Wysłany: 28-06-2011, 15:24
Jak to nie ma jak jest Zaczynasz punktowo. I potem zagęszczasz spawy. Łapiesz sobie w kilku miejscach. Ja przykładowo daje na początek jeden punkt na środku i potem na jednym rogu i na drugi. Potem punkty na rantach i jazda dalej. Możesz na felc spawać a mozesz na styk jak jesteś taki profi kozak.
kurde 4 godziny szukania i mam mętlik w głowie nie ma jasno opisanej procedury czy spawać po felcowaniu czy na styk blachy czy sprawać ciągłym czy punktowo co 0,5mm i potem pomiędzy znów.... jak zacząć czy "złapać" punktami po przekątnych..
jak juz wiesz o tym to po co ta cała rozmowa....
ps wstawie pożniej link własnie mam takiego gruza to roboty ....ale u niego juz nadkola wewnetrzne poleciały..nie wspomne o progach
unek, jakbyś mógł to było by fajnie wstawić te zdjęcia
madmax napisał/a:
a mozesz na styk jak jesteś taki profi kozak.
taki kozak nie jestem ale nie mam felcarki pozatym nie wiem czy na takim łuku udało by się ten felc wywołać skoro mam wyciąć jak najmniej to pewnie na łuku się zakończyło by odcięcie i chyba możliwe że się po felcowaniu pofaluje mi ta blacha..? czy nie
dla was to takie prozaiczne roboty ja do tej pory robiłem jak uważałem i zawsze coś mi nie pasowało... więc chciałem zapytać fachowców
ok mnie zastanawia tylko jak te nadkola powinny wyglądać w oryginale czy tam jest jakby takie dogięcie przed rantem który jest równoległy do koła czy tak na prosto idzie jeśli na prosto to chyba wspawam całą tą blache mniej wyprowadzania szpachli będzie jeśli pospawam na prosto.. hmmm
martek,
ooo to dobrze ale robiłes sedana???
bo mam problem z reperaturka ta jest z hatchbeeeka i wychodzi dupaa .
dokładnie chodzi o kncówke ...nie licuje sie ze zderzakiem czy docinaliscie ja czy mozna dostac do sedana taka aby pasowała??
o to fotki
a ten srodek dostałes z dziurami na kołki do tej listwy czarnej co sie mocuje??
bo tak ogladam i na allegro i wszedzie ...to jest goła blacha bez w-w miejsc na kołki...
hehee nie da rady za dużaaa
ale rozmawiałem z nim i podobno własnie nie pasuja te reperaturki ...
on gdzies tam wyczytał na forum honndy.. wiec zostaje rzezba
ale nie powiedział mi o tym jak ogladałem autkoo ale luz spoko kolo wiec dogadamy sie
unek, bo z tego co mi wiadomo to nie ma dostępnych tych reparatur do coupe jak do hhateback też będe miał rzeźbę widze bo mam taką samą sytuacje.. a jak myślisz z malowaniem szybe wycinasz czy cieniowanie ? bo tam z uszczelką lipka jest.
wsmpw,
w moim przypadku tylko w poklad lece bo autko bedzie podbno oklejane folia....
akurat te autko ma byc hymmm do ''zabawy'' ma ponad 270 koni pod maska i mase 1000kg
Pomógł: 1 raz Dołączył: 23 Lis 2009 Posty: 371 Punkty: 4/5 Skąd: nowe brzesko
Wysłany: 01-07-2011, 10:56
unek napisał/a:
wsmpw,
w moim przypadku tylko w poklad lece bo autko bedzie podbno oklejane folia....
akurat te autko ma byc hymmm do ''zabawy'' ma ponad 270 koni pod maska i mase 1000kg
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum