Cześć!
Przeczytałem sporo porad na tym forum co do prawidłowej konserwacji podwozia i jako że jestem nowy na tym forum sporo rzeczy jest dla mnie nie jasne Do rzeczy.
Zakupiłem ostatnio 10 letni samochód czyli astra GTC i ku mojemu zdziwieniu jego podwozie jest mega zadbane, oryginalna konserwacja trzyma się nieźle, jednak są miejsca na przykład na kantach progów przy przednich nadkolach gdzie fabryczna izolacja ( coś ala baranek) odchodzi i widać gołą blachę ocynkową ( bez rdzy). Ale są miejsca, np przy baku z tyłu przy elementach zawieszenia, śrubach , i pewnie na podłodze gdzieniegdzie też gdzie ruda wychodzi. Tak samo na rantach progów przy tylnych kołach.
W związku z czym chciałbym wykonać następujące działania:
- wyszlifować miejsca z rudą do gołej blachy i odtłuścić
- nałożyć na te skorodowane miejsca app R STOP
-podkład reaktywny
I teraz jazda całe podwozie:
- podkład akrylowy
- baranek
- lakier lub bezbarwny
- ochrona profili
I teraz czego nie wiem.
Czy jest sens po aplikacji app R stopem użyć środka corizon? czy będzie on źle współgrał z dalszymi podkładami?
Jaki baranek użyć? czy może jakiś inny preparat o podobnych właściwościach. Mam złe doświadczenie z barankiem boll który zbierał wilgoć po tym jak lakiernik w ten sposób zabezpieczył moje 1 auto ( nie nałożył na niego lakieru)
- jakie podkłady w miarę tanie a dobre użyć
I czy wreszcie jest konieczność położenia na baranka bazy lub bezbarwnego lakieru w celu uniknięcia wilgoci. I jak już to czym to pomalować?
Nie chcę też wydać jakiejś horrendalnej kwoty na to przedsięwzięcie
Proszę o wyrozumiałość i z góry dzięki!
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum