a teraz przyjacielu powiedz mi... jak ja bym tak grubo tej bazy nawalił, tzn 3 warstwy mokre to bym miał firany do samej ziemi, czy to wina że za rzadkie czy za małe ciśnienie w pistolecie?
a miałeś tak?najgrubsza jest pierwsza.druga cieńsza z większej odległości a ta trzecia to pylenie z jeszcze wiekszej. tak sie leci DPontem
żeby było mokre to musze dość dużo lać na 1 warstwe a i przy tym boje sie żeby mie pociekło, a przy późniejszym ewentualnym pyleniu traci połysk to co było mokre... podejżewam że i za rzadkie robie i cieśnienie za małe jak tak widze jak u ciebie to wygląda... ale zostawmy ten temat bo rzeka amatorszczyzna hehe
[quote="Luk"]to Ty na tym filmie? super sprawa i robota też
a teraz przyjacielu powiedz mi... jak ja bym tak grubo tej bazy nawalił, tzn 3 warstwy mokre to bym miał firany do samej ziemi, czy to wina że za rzadkie czy za małe ciśnienie w pistolecie?
Nie miał byś firan bo baza wodna cromax ma dość wysoką lepkość
podejżewam że i za rzadkie robie i cieśnienie za małe
luk! to jest wodna baza cromax DP. jaką ty lakierujesz ? ja nic nie rozcieńczam . lepkość regulują żywice. ciśnienie na hvlp sata 2 atm.
Luk [Usunięty]
Wysłany: 20-02-2009, 22:27
Ja maluje konwencjaonalną, nitro, oznaczeń nie znam pozatym chocbym chciał to u mnie na wsi są tylko 2 mieszalnie jedna z nich ma tylko wode, wiec kupuje w drugiej. Rozcieńczam do 20%, ciśnienie 4atm, później 5 metrów węża... niestety wiecej nie moge bo mam kombinowaną sprężarke i węże mi pękają od temperatury a na sztywno, rurami nie da rady połączyć :(
pistolet mam bez zegara wiec niem :-) Jacku ach Jacku przecież jakbym wiedział to bym napisał bezpośrednio przed wężem są 4 atm
Luk-u Lucku ;)powinieneś mieć manometr pod pistoletem bo to podstawa ustawienia ciśnienia roboczego ...tak na prawde nie wiesz jakim ciśnieniem lakierujesz
Taki manometr to nie jest duży koszt ok 100 zł a bardzo pomaga
Taki manometr to nie jest duży koszt ok 100 zł a bardzo pomaga
pod pistoletem do lakieru mam taki reduktor http://www.allegro.pl/ite...niczy_lodz.html i choc kosztowal grosze w sumie,to idealnie wskazuje cisnienie.Porownywalem z manometrem iwaty i obydwa maja takie same wartosci podczas lakierowania.
Luk [Usunięty]
Wysłany: 20-02-2009, 23:03
Ktoś tu podawał wartość strat na wężu, podejżewam że są około 3 - 3,5 atm... chętnie bym kupił manometr gdyby nie te 22 zł na moim koncie a do 10-tego baardzo daleko :/
Ktoś tu podawał wartość strat na wężu, podejżewam że są około 3 - 3,5 atm... :/
Jeżeli chodzi o straty na wężu,to przyjmuje się na 10 mb. węża o średnicy 10 mm.ok. jednej atm. Oczywiście od źródła zasilającego,bo każdy reduktor czy separator też zabiera jakąś część powietrza.
nie pamietam. na zderzak starczyło. ale mam taką zasadę! wole dac trochę wiecej bazy aby być pewnym krycia ,jak potem być rozczarowany. miałem tak na początku że wystawiam auto z kabiny i przebija spód. na te furtki może trochę cieniej mogło pójść,/nie ,nie ciekło!/, ale za to dłuższy film
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum