witam, mam pytanie, zrobilismy reperaturki w hondzie i zrobilismy to tak:
1 piaskowanie,
2 gdzie nie dalo sie wypiaskowac bylo wyciecie zardzewialej blachy
3 epoxyd
4 wspawanie reperaturki ( całej! nie było bawienia w docinanie tylko tam gdzie była trzeba, tylko załapanie reperaturki za sporą zakładke)
5 epoxyd drugo raz na zawnatrz i wewnatrz
6 no i od wewnatrz bitex
po wszystkim uslyszalem opinie ze zle zrobilem ze zakladka taka duza poszla i ze rdza wyjedzie predzej niz po roku czy to prawda?
Pomógł: 9 razy Dołączył: 14 Maj 2012 Posty: 784 Punkty: 7/12 Skąd: Z Mazur
Wysłany: 15-11-2013, 14:41
martek, Też jak coś kombinowałem to do czoła spawałem, ale trzeba mieć idealnie wyrobione odcinki żeby szpar dużych nie było. Inaczej trzeba nadlewać dużo przy spawaniu i kiepsko to idzie... Jeszcze jak gdzieś w dobrze dostępnym miejscu to okej...
Dołączył: 28 Sie 2012 Posty: 21 Punkty: 1/8 Skąd: Warszawa
Wysłany: 19-04-2014, 22:03
Jest prosta metoda takich napraw zakładka nie wieksza jak 1 /2 cm (powierzchnia klejona jednak nie moze byc mała)
1 zaginarka lub miejsce umozliwiajace ukrycie 1 mm nakładki klej do metalu i spaw na koncach
2 zaginarka wczesniejsze pobielenie punktowe spawy i zacynowanie całej wstawki.
3 spaw doczołowy ( jak sie potrafi spawac:) ) plus prostowanie bo nie ma siły zeby nie porzucało
4 pare punktow i szpachla szpachla gwarancja do bramy
5 jak sie nie potrafi to sie nie podejmowac
6 wymieniac cały element nie dziadowac.
7 zapomniałem ...zanitowac jak ktos nie dba o wyglad )
_________________ 100 inzynierów nad tym myslało a prosty blacharz musi to młotkiem naprawić
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum