Ja wnęki kół zabezpieczam papierem przyklejając taśmę z papierem do wewnętrznego rantu nadkola..a resztę folią antystatyczną doklejając ją bezpośrednio do taśmy odchylającej przy szybach
Ja wnęki kół zabezpieczam papierem przyklejając taśmę z papierem do wewnętrznego rantu nadkola..a resztę folią antystatyczną doklejając ją bezpośrednio do taśmy odchylającej przy szybach
ja rowniez tak robie z nadkolami.Najpierw szeroka tasme naklejam do rantu strona klejaca na zewnatrz,nastepnie do tej tasmy naklejam papier z naklejona waska tasma.
Folii antystatycznej jakos nie darze sympatia.Owszem uzywam np jak lakieruje bok,drzwi,kilka elementow,ale nigdy bezposredi kontakt z lakierem,zawsze oddziela ja papier.
Czasami na kola rzuce jaka stara koszule albo przescieradlo jak mi sie nie chce oklejac,za darmo mam szmaty i moge je wykorzystac kilka razy tylko woda wczesniej trzeba polac
Folii antystatycznej jakos nie darze sympatia.Owszem uzywam np jak lakieruje bok,drzwi,kilka elementow,ale nigdy bezposredi kontakt z lakierem,zawsze oddziela ja papier.
tu musze sie z Toba zgodzic folie i element lakierowany zawsze powinien oddzielac papier. od folii polakierowanej zawsze moze sie jakis farfocel odczepic a od papieru juz nie ma prawa
Folii antystatycznej jakos nie darze sympatia.Owszem uzywam np jak lakieruje bok,drzwi,kilka elementow,ale nigdy bezposredi kontakt z lakierem,zawsze oddziela ja papier.
tu musze sie z Toba zgodzic folie i element lakierowany zawsze powinien oddzielac papier. od folii polakierowanej zawsze moze sie jakis farfocel odczepic a od papieru juz nie ma prawa
Od folii antystatycznej 3M jeszcze mi się nigdy nie odczepił zaden nawet najmniejszy farfocel..w przeciwnym razie bym nie stosował jej doklejając zaraz przy el.lakierowanym
sprobuj lakierowac pistoletem HP @jack,mnie dzisiaj sie nie chcialo dokleic na listwie w SantaFe kawalek papieru i przy drugiej warstwie lakieru poleciala baza z pierwsza warstwa na ta listwe ,poprawka i godzina w plecy.
sprobuj lakierowac pistoletem HP @jack,mnie dzisiaj sie nie chcialo dokleic na listwie w SantaFe kawalek papieru i przy drugiej warstwie lakieru poleciala baza z pierwsza warstwa na ta listwe ,poprawka i godzina w plecy.
No to trochę dziwne ..skoro stosujesz folie antystatyczną 3M ??no fakt HP ma większe ciśnienie robocze i Ty robisz na konwencji ..ale to nie powinno mieć wpływu .przecież to folia uniwersalna i czy to konwencja czy woda czy robiąc HP RP HVLP nie powinno z niej odchodzić..ja robę tak jak widzisz na zdjęciach i nie mam problemów(robię na HVLP) ..chyba ze suszysz w kabinie długo w wysokiej temp.a póżniej np.przez noc temp.w kabinie spadnie do dość niskiej ..wtedy siłą rzeczy bezbarwny robi się sztywny:) a folia jednak jest elastyczna w tedy może pękać i sypać się (odwarstwiać)
j np.przez noc temp.w kabinie spadnie do dość niskiej ..wtedy siłą rzeczy bezbarwny robi się sztywny:) a folia jednak jest elastyczna w tedy może pękać i sypać się (odwarstwiać)
na pewno się łuszczy gdy rozkleja się taśmę. z foli ,mi jak na razie nic nie odpadało i nie wskazuje nic na to aby chciało się sypać . nawet po kilku dniach lakier na niej się trzyma jak na zmatowanej powierzchni. papier przyklejam tylko tam gdzie jest taka potrzeba, a tak to folia ,oczywiście odpowiednią stroną ,bo to ma znaczenie.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 570 Punkty: 14/4 Skąd: Kraków
Wysłany: 29-01-2009, 18:19
Co do łuszczenia, to co jest na moim foto to zwygłę badziewie za 2zł. Łusczy sie jak choera....ALE! Jestem na plus z papierem a jak delikatnie rozklejam to nic nie ma prawa spaść. Owszem łuszczyło sie ale siedzialem 20 minut z rozklejaniem. Dało sie? Dało...
@gola. Nawet na HP nic nie poleci bo folia jest napręzona, zawsze łapie za progi i felgi konce i jest sztywna. Tym bardziej z 3M'ki nic nei poleci co sie sama przykleja pod spód.
Pomógł: 3 razy Dołączył: 27 Gru 2008 Posty: 570 Punkty: 14/4 Skąd: Kraków
Wysłany: 29-01-2009, 18:52
baQ tak wygląda bo jest po polerce na mokro wiec troszke nabrał kolorów i pasty i wody. Moze Cie oczy bolą czy jak.... Chyba ze niegdy nie miałes w ręce Farecli?
Co do przescieradła....w porównaniu do innych nie nakrywam kół szmatami a ze ta folia kosztuje 2zł to nie moja wina. PO 1zł nie znalazłem. A nadaje sie bo czysta i nowa.
Cos jescze mi ciekawego powiesz misiu kolorowy?
Zapomniałes dodac ze brak mi swietlówki po prawej stronie. Ale to pewnie ktoś inny wyhaczy
tak na powaznie to ilu jest lakiernikow tyle sposobow,nie ma definicji na to.
np taki jak ten
prześcieradła hee dobre:) ciekawe ile czasu trzeba na takie oklejenie samochodu jak widzę na zdjęciach ???,u nas to kleimy folią taką budowlaną i papierem takim szarym z wałka a taśma zawsze klej zostawia jak sie ją namoczy przy szlifie na mokro i trzeba nitrem zmywać ten klej
Wy też tak macie ze swoimi taśmami?czy są jakies lepsze bo jestem ciekawy:)
... ciekawe ile czasu trzeba na takie oklejenie samochodu jak widzę na zdjęciach ???...
ten ktory ja przedstawilem zajelo mi 2 godziny,owszem moglem zrobic to w godzine,ale pozniej musialbym duzo wiecej czasu poswiecic na doprowadzenie lakieru do wygladu jaki by mnie satysfakcjonowal niz poswiecilem na oklejanie tego samochodu poniewaz podczas lakierowania wywalilo by mase paprochow z roznych nie oklejonych zakamarkow.
Dlatego tez nie uzywam miedzy innymi szmat na kola
Jezeli ktos ci mowi ze zakrywa kola szmatami i podczas lakierowania z nadkoli nic mu nie sypie na swiezy lakier,to mozesz te opowiesci wlozyc do worka i o 19.00 dzieciom na dobranocke podac
Luk [Usunięty]
Wysłany: 03-02-2009, 19:58
a ile kosztuje rokla takiego papieru do oklejania?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum