Witam mam takie pytanie czy są może szlifierki pneumatyczne ale o mniejszym ciśnieniu roboczym bo jak patrze wszędzie to są na 6,2 bar a ja potrzebowałbym mniejsza są takie .... ??? Z góry dziki za pomoc
cisnienie pracy szlifierki niema znaczenia nawarzniejsze jest zuzycie powietrza jak masz mala sprezarke powiecmy 50l z firmy krzak to zapomnij,tego typu szlifierki zuzywaja 200l/min markowa szlifierka pneumatyczna ma regulacje cisnienia pracy mozesz ustawic na 2 at ale co z tego jak na slabej sprezarce bedziesz szlifowal 30 sekund
Jakoś się da,ale nie wróże super jakości, ani długiego życia dla tego kompresora.
To jeszcze kilkakrotnie gorzej jak lakierować na kompresorze 50l
_________________ Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Kod rabatowy dodatkowe 5% dla forumowiczów
Przy zakupie wpisz kod: LAKIERNIK.INFO
Podpenę sie pod temat żeby nie było tyle podobnych na forum.
Panowie czy za ok 600zł da radę kupić w miarę przyzwoitą szlifierkę oscylacyjną mimośrodową ?? bo jak tak patrze to w granicy 600zł to jest tylko coś z firmy Yato .... ?
O mirce czy o rupesie mogę na razie zapomnieć :/ czy za tą kwotę warto szukać czegoś ? chodzi mi bardziej o matowanie pod polerkę ewentualnie obróbkę podkładu.
Czy może lepiej za te 600zł kupić sobie jakiś przyzwoity pistol do klaru choć mój Auarita jest całkiem dobry
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 505 Punkty: 7/4 Skąd: woj. Podlaskie
Wysłany: 13-01-2010, 21:35
To_mas napisał/a:
Podpenę sie pod temat żeby nie było tyle podobnych na forum.
Panowie czy za ok 600zł da radę kupić w miarę przyzwoitą szlifierkę oscylacyjną mimośrodową ?? bo jak tak patrze to w granicy 600zł to jest tylko coś z firmy Yato .... ?
O mirce czy o rupesie mogę na razie zapomnieć :/ czy za tą kwotę warto szukać czegoś ? chodzi mi bardziej o matowanie pod polerkę ewentualnie obróbkę podkładu.
Czy może lepiej za te 600zł kupić sobie jakiś przyzwoity pistol do klaru choć mój Auarita jest całkiem dobry
co myślicie ?
3m widzialem zdaje sie na allegro w podobnej cenie
3m widzialem zdaje sie na allegro w podobnej cenie
muszę popatrzyć )) dzięki za cynk a mirke miałem (w mieszalni tam gdzie lakiery i większośc biorę u gościa ) za 1000zł przed świętam a sprzedaje po 1200 ale nie miałem kasy :/
piter302. napisał/a:
tomas mogę ci załatwic dynabrade skok2.5 mm używka w bdb stanie
firmy nie znam 2,5mm (czyli 3mm:) ) to tak prawię do wykończenia pod poler
za ile byś to mógł mieć ile to było używane (bo chciałbym żeby choć ponad rok pociągła :P )
[ Dodano: 14-01-2010, 00:09 ]
Bo z używek znalazłem jeszcze takiego Rupes'a
http://allegro.pl/item880...odsysaniem.html
choć na fotach wygląda na zmęczonego życiem przez ten "rok"
Pomógł: 5 razy Wiek: 40 Dołączył: 20 Maj 2009 Posty: 505 Punkty: 7/4 Skąd: woj. Podlaskie
Wysłany: 14-01-2010, 12:32
To_mas napisał/a:
[ Dodano: 14-01-2010, 00:09 ]
Bo z używek znalazłem jeszcze takiego Rupes'a
http://allegro.pl/item880...odsysaniem.html
choć na fotach wygląda na zmęczonego życiem przez ten "rok"
raczej ta szlifierka to niejest rupes , rupes jest czarny przewaznie
Masz tam zdjęcia na dole realne i porównaj do tego z aukcji.
_________________ Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Kod rabatowy dodatkowe 5% dla forumowiczów
Przy zakupie wpisz kod: LAKIERNIK.INFO
Pomógł: 11 razy Wiek: 32 Dołączył: 31 Sie 2009 Posty: 1313 Punkty: 28/35 Skąd: Podlaskie
Wysłany: 21-01-2010, 19:32
Podpinam się to tematu.
Nie znam budowy ani znaczenia parametrów szlifierek oscylacyjnych i odnośnie tego pytanie.
Czy tą samą szlifierką pneumatyczną, co rozcieram zarysowania i wykańczam szpachlę mogę np. przelecieć nowy klar w przed polerowaniem dla zaoszczędzenia czasu ? Oczywiście używając odpowiednych gradacji i papierów ?
Jak pracowałem , pneumat był tylko do zgrubnego szlifowania.
Podkład docierany p320 rupesem elektrycznym
A nowa struktura lakieru rozcinana tylko i wyłącznie na kostce (nawet na duzych powierzchniach).
Wydaje mi się, że pneumata troche za bardzo "rzuca" i nie jestem pewien czy oby po rozcięciu nowego klaru i polerce nie będzie ZONKA
Lepiej zawsze zapytać. Więc ?
_________________ ... i zacznij widzieć siebie takim, jakim zawsze chciałeś być .
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 237 Wystawił 4 punkt(y) Skąd: Małopolska/Mszana D.
Wysłany: 21-01-2010, 20:22
Deca-Durabolin napisał/a:
Podpinam się to tematu.
Nie znam budowy ani znaczenia parametrów szlifierek oscylacyjnych i odnośnie tego pytanie.
Czy tą samą szlifierką pneumatyczną, co rozcieram zarysowania i wykańczam szpachlę mogę np. przelecieć nowy klar w przed polerowaniem dla zaoszczędzenia czasu ? Oczywiście używając odpowiednych gradacji i papierów ?
Jak pracowałem , pneumat był tylko do zgrubnego szlifowania.
Podkład docierany p320 rupesem elektrycznym
A nowa struktura lakieru rozcinana tylko i wyłącznie na kostce (nawet na duzych powierzchniach).
Wydaje mi się, że pneumata troche za bardzo "rzuca" i nie jestem pewien czy oby po rozcięciu nowego klaru i polerce nie będzie ZONKA
Lepiej zawsze zapytać. Więc ?
Ja własnie poleruje Touarega i mam przerwe na kolacje. Używam do tego Maszynki oscylacyjnej skok 5mm i czegoś takiego http://allegro.pl/item892...3m.html#gallery Trizact 3m 3000 ale przed tym wszystkim P2500 na rączke no a pózniej juz jade maszynka na tym Trizacu i pózniej polerka Powiem tak żadnej ryski nic po prostu super.
też muszę spróbować tego produktu. a te P2500 na rączkę jedziesz na mokro i póżniej trizact? jak skończysz kolacje ( smacznego) to weż aparat i zrób jakieś foto. nie zapycha się ten papier
Deca-Durabolin, ja się ciut orientowałem w temacie bo kupiłem ostatnio taką maszynkę w sobotę będzie testowana,
jeśli chodzi o obróbkę podkładu to najlepiej mieć maszynkę o skoku 5mm
do obróbki powłoki wierzchniej (czyli szlifu pod polerkę) skok 3mm
Pomógł: 5 razy Dołączył: 10 Gru 2009 Posty: 305 Otrzymał 12 punkt(y)
Wysłany: 21-01-2010, 21:55
Matowanie pnematem pod polerke można wykonac maszynką z skokiem 5mm, ale na ciemnych kolorach są problemy z usunięciem rysek jakie zostają po maszynce.
Do matowania pod polerke zaleca się maszynki o skoku max 3mm, im mniejszy skok tym mniejsza rysa,więc łatwiej i szybciej do sie to wypolerowac. Szlifowałem kiedyś maszynką o skoku 1,5 mm do polerowania - bajka.
Deca-Durabolin, ja się ciut orientowałem w temacie bo kupiłem ostatnio taką maszynkę w sobotę będzie testowana,
jeśli chodzi o obróbkę podkładu to najlepiej mieć maszynkę o skoku 5mm
do obróbki powłoki wierzchniej (czyli szlifu pod polerkę) skok 3mm
Raczej na odwrot. Chociaz pod polerke 5mm moze byc zbyt duzo. Pod lakiery wierzchnie max 3mm- tak się przyjmuje.
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 237 Wystawił 4 punkt(y) Skąd: Małopolska/Mszana D.
Wysłany: 21-01-2010, 22:12
Deca-Durabolin napisał/a:
A jak z trwałością i wydajnością tego papieru ?
Kurde trzeba było mówić wczesniej dopiero wróciłem z warsztatu to bym zrobił foto jeden Papier wystarczy na 3 do 4 samochodów przynajmniej mi. Maszynke mam skok 5mm chicago pneumatik http://lakiernik.orge.pl/viewtopic.php?t=1340 <---taka. Teraz Polerowałem tuareqa był cały porysowany z myjni automatycznej i miał inne rysy. Tym trizackiem mozna jechać jechać i jechać ile wejdzie i tak sie nie przetnie to jest po prostu super sprawa droga ale sie naprawde opłaca.
[ Dodano: 21-01-2010, 22:15 ]
To_mas napisał/a:
cartonik, a jaki kolor tego tuarega ??
Deca-Durabolin, ja się ciut orientowałem w temacie bo kupiłem ostatnio taką maszynkę w sobotę będzie testowana,
jeśli chodzi o obróbkę podkładu to najlepiej mieć maszynkę o skoku 5mm
do obróbki powłoki wierzchniej (czyli szlifu pod polerkę) skok 3mm
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 237 Wystawił 4 punkt(y) Skąd: Małopolska/Mszana D.
Wysłany: 22-01-2010, 08:09
To_mas napisał/a:
no to nieźle a jeśli to nie problem czy tam tajemnica to ile bierzesz za taką usługę ? czyli taki konkret poler ?
zalezy jakie rysy wiadomo trzeba sprawdzać zawsze guma jak sie matuje to troche schodzi ogolnie tuareqa odświeżam bo jest z Włoch i biore za niego 400zł ani sie nie tykam. Wszystko zależy od statu samochodu. Ale Baranek jeszcze na masce jest także trizac nie wytarł wszystkiego Tragicznie porysowany nie jest a wiadome trzeba uważać co sie robi aby polerka nie skończyła sie malowaniem .
jano, a po co mi to teraz :PPP
już mam szlifierkę więc temat mój nie aktualny
Sory, to się wyrwałem Popatrzyłem że aukcja jeszcze aktualna to myślałem że może podpowiem
_________________ Narzędzia warsztatowe i przemysłowe, www.rg-narzedzia.com.pl
Kod rabatowy dodatkowe 5% dla forumowiczów
Przy zakupie wpisz kod: LAKIERNIK.INFO
Dołączył: 23 Mar 2009 Posty: 237 Wystawił 4 punkt(y) Skąd: Małopolska/Mszana D.
Wysłany: 23-01-2010, 10:54
Bartek-WGM napisał/a:
Jak ogólnie polerowałeś to auto? Trizac na szlifierke czy w łapkę? Jakiej pasty użyłeś?
Zgrabnie wyszło
Wyszło takie lusto ze szok a był taki mat i drobne ryski od myjnie automatycznej i od słonca. Najpierw P2500 Na rece delikatnie aby grubsze rysy zeszły póżniej poprawka trizackiem na Maszynce pneumatycznej ogolnie to po papierze na rece jak próbowałem ryski małe było widać. a po trizacku Kompletnie nic no tak jak byś pomalował samochód nowym lakierem. Pózniej Polerka Pasta G3 farecla no i Mleczko App na koncu tylko ze niestety nie miałem innego lepsze jest 3m.
No i taki rezulatat wyszedł w sumie łacznie zeszło mi z matowaniem całego auta polerowaniem i mleczkowaniem około 7godzin nie liczyłem moze 6godzin. Szybko sprawnie i efektywnie
Pomógł: 1 raz Dołączył: 29 Lis 2009 Posty: 1064 Punkty: 3/1 Skąd: Milanówek pod Wawą
Wysłany: 23-01-2010, 11:47
Wiesz co, mam szlifierkę mimośrodową Metabo elektryczną i myślisz że da radę też z tym
Trizaciem? Również używam G3, a powiedz mi jakie lepsze jest 3M? Jaki kolor korka?
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach Nie możesz załączać plików na tym forum Możesz ściągać załączniki na tym forum